Co mi to přinese?
S koncem cookies třetích stran se v prohlížečích rapidně sníží kvalita dat potřebných pro správné fungování reklamních systémů.
Následující kroky a použití nových API vám i nám umožní tuto kvalitu zachovat nebo se k ní co nejvíce přiblížit.
-
Hashovaný email (eid)
Hashovaný email přihlášeného uživatele můžete použít pro zpřesnění cílení reklamy. -
Telefonní číslo (tid)
Řetězec obsahující telefonní číslo uživatele. -
Adresa (aid)
Objekt obsahující jednotlivé položky adresy uživatele. -
Czech Ad Id (secid)
Bezpečný a unikátní identifikátor přihlášeného uživatele, který Seznam.cz vytvořil ve spolupráci se společností Czech Publisher Exchange z.s.p.o. (CPEX). Má nahradit cílení založené na cookies třetích stran, aby i po ukončení podpory těchto cookies dokázaly reklamní systémy pracovat s uživatelem napříč doménami. -
Auth Advert Id (said)
Bezpečný unikátní identifikátor přihlášeného uživatele Seznam.cz.
Všechny identifikátory jsou předávány pomocí “Objektu Identity”. Pro více informací navštivte Objekt Identity.